Re: Zniszczenia po CIH

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 09 Aug 2000 - 11:01:36 MET DST

Krzysztof Pawleta <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w artykule
news:39908E03.B9765FD1_at_zeus.polsl.gliwice.pl pisze...
> Pszyszedł właśnie do mnie kolega - jego komputer zaatakował CIH (a miał
> zainstalowanego NAVa...)
> Nagrałem mu od nowa BIOSa (w programatorze). Komp ruszył, ale z FDD nie da
> się czytać.
> Dodatkowo przy sprawdzaniu ndiags'em nie da się zaawansowanie sprawdzić
> COMów (tam gdzie sprawdza się FIFO).
>
> Czy CIH może sprzętowo zniszczyć płytę główną - w tym przypadku kontroler
> przerwań???
> (zawsze mi się zdawało, że wystarczy "naprawić" BIOSa...)

Hej!

Tak dzieje się zawsze, jeśli wgrasz BIOS nie od tej wersji płyty, a
dokładnie gdy różni się układ I/O (np. na płycie jest WINBOND, a wgrasz
SMC) - po prostu nie działa ....

Pozdrowienia

Rob.