Re: dekoderki do media playera

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 22:34:13 MET DST

"Robert J." <robert_at_muza.com.pl> wrote in message
> w jaki sposob sciagnac dekoderki do mediaplayera
> w pracy nie ma problemu bo msmediaplayer sie polaczyl i sciagnol co mu
> brakowalo
> ale w domu nie mam jeszcze nawet telefonu wiec nie bardzo msmplayer
moze sie
> polaczyc z serwerwem i sobie dociagnac
>
> moze jakos mozna to rezcznie dociagnac ?
> i doinstalowac ?
zalezy jakie - jakies 90-95% najlepszych-najpotrzebniejszych instalowane
jest razem z ms media playerem - wiec zalatw sobie wersje minimalnie
6.4, a najlepiej 7.0 - do dostania zazwyczaj co miesiac na plytkach do
gazet - przynajmniej kiedys...sporo czasu jusz nie qpuje, wiec nie
jestem pewien.
Te 5% - to bedzie przede wszystkim divx, ktorego z naturalnych wzgledow
m$ nie zaakceptowal i nie zaakceptuje ;-)))
ale bardzo prosto mozna go sciagnac z sieci - instalka to jakies 600KB
moze jeszcze jakies, ale w sumie mniej wazne - zwlaszcza jezeli nie masz
tuneratv.