Re: radio w kompie

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 18:10:48 MET DST

"Piotrek" <ptoma_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> - zazwyczaj sa jaja ze sterownikami. kupilem jakiegos Zlomtrixa i
wszystko
> by bylo ok gdyby nie to, ze ja pracuje
> pod NTekiem a radio gralo pod 98!

sciagnalem skads dziwny (niezalezny) programik obslugujacy
cala kupe kart radiowych. "Oszukiwal" drivery, ze odwoluja sie
bezposrednio do sprzetu. przy okazji : jego software'owy "tuner"
byl znacznie lepszy i przyjemniejszy od "firmowego"

Nie pamietam w tej chwili co to bylo :-((
Wpisalem do altavisty zdaje sie - tylko nazwe ukladu
karty....
A szukalem wlasnie dlatego ze pod NT oryginal nie chcial ruszyc

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku