Re: radio w kompie

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 10:22:45 MET DST

Z osobistych doswiadczen.....
Kup sobie lepiej zwykle radio za pare zlotych a nie takie do komputera.
Powody:
 - zazwyczaj dzwiek jest gownianej jakosci i niwiele stacji w ogole lapie
 - zajmuje Ci miejsce w kompie, czas proca
 - przestaje grac przy zwisach a wlasnie przy restartach najchetniej bys
sobie pewnie radia posluchal.....
 - zazwyczaj sa jaja ze sterownikami. kupilem jakiegos Zlomtrixa i wszystko
by bylo ok gdyby nie to, ze ja pracuje
   pod NTekiem a radio gralo pod 98!
Ale to tylko moje uwagi...
Pozdrowienia
Piotr
Użytkownik Tomasz Wilk <Tomasz.Wilk_at_pwpw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8m8jrc$h0v$1_at_info.nask.pl...