Re: Celer2 overclocking

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 15:44:02 MET DST

Pawel wrote:
> Jest sobie podkrecony Celeron2 566 na 765 (FSB=90) i IMO jest
> stabilny.
Na 1.5V ? Podnies napiecie do 1.75 to pewnie pojdzie ci na fsb=100.

> Czasem seti_at_home chodzi 15-20 h (temperatura około 40 st.)
> Jak uruchamiam niektóre (powtarzam: niektóre) gry np.Shogun nastepuje
> zwiecha calkowita.
Komp zamraza sie , czy niebieski ekran?

> Jak uruchomie w software mode to jest ok.
Masz na mysli akceleracje 3D?

> Co ciekawe inne gry chodza ok (UT, Q3 ...)
> Wporzo jest tez jek celeron jest ustawiony na fsb=66. Przy fsb=90
> wydaje mi sie ze AGP jest 60 tak wiec nie jest przetaktowane (wrecz
> przeciwnie). Co jest grane?
Za niska czestotliwosc moze byc bardziej nieakceptowalna niz za wysoka
przez karty agp. Zalezy jaka masz plyte. Moze taka gdzie przy fsb=90
podzielnik agp pozostaje 1/1 i trzeba przelaczyc recznie?

> I druga sprawa:
> Do czego sluzy opcja Chipset Voltage Adjust (default 3.3V)? Widzialem
> ze niektore osoby podnosza to napiecie kiedy podkecaja proca.
Podnoszac fsb do 140 - 150 MHz bx moze miec klopoty. W tym celu jest
mozliwosc podniesienia napiecia chipsetu.

T.