Re: Diamond Monster Sound MX 300

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 10:32:19 MET DST

Marcin Lipski wrote:

> Użytkownik Irek S. <stasiek2_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:398edf8c_at_news.vogel.pl...

> Mam MX 300 i Live, uważam że MX 300 jest lepsza. Brać.

mam live ve i zastanawialem sie nad mx300 - pozyczylem za probe bo kumpel
chce sprzedac (po znajomosci za 100)

chwilowo mam obie w kompie i ... chyba jednak sie nie zdecyduje i pozostane
przy live
mx ma raczej lepsze 3d ale mocno obciaza procka, wyposazenie duzo gorsze;

ponadto kupujac mx300 kupujesz no-name'a (do czego to doszlo) bo diamond
nalezy do s3 a ta z kolei rezygnuje z tego typu urzadzen, z aurealem tez
chyba jest nietego

natomiast do live stery sa i beda tak dlugo jak jest creative (czyli na dzien
dzisiejszy dlugo)
do linuksa - na przyklad - stery do live sa naprawde dobre w przeciwienstwie
do vortexowych

piszac o vortexie przypomina mi sie gravis ultrasound - karta ktora
konkurowala z awe i przegrala nie ze wzgledu na gorsze parametry ale ze
wzgledow marketingowych - wyglada na to ze z vortexem bedzie tak samo

jak ktos sie nie zgadza to chetnie poczytam bo przyznam sie ze strasznie sie
napalilem na tego mx'a - niestety troche sie rozczarowalem

pozdrawiam