Re: HDD Samsung czy Fujitsu

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 21:10:15 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Mon, 07 Aug 2000
16:17:49 GMT niejaki(a) Abram -=abram_at_poczta.fm=- twierdzi, że...

> [ciach]
> Byl seagate, byl IBM to macie jeszcze wyniki rocznego samsunga SV 0844A
> [8,4GB]
> -= cutting =-

> az tak nisko to samsunga bym nie stawial :-) Do wydajnosci nie ma co sie
> czepiac, a co do "sypliwosci"...coz zalezy na co trafisz + jak to uzywasz
> :-). Moj nie ma lekko - polowa dysku robi za miejsce do nagrywania kilku
> godzin nonstop music co kilka dni.
> I jestem zadowolony ze swego dysku, ale oczywiscie jesli mialbym
> wiecej kasy to wybralbym IBM, albo...Maxtora.

Trafiles na dobry model :-) Niech sie kreci :-) A co do mnie - mnie
odradzano Seagate'a, przyznaje - ma ciezko jak cholera - potrafie go
ostro katowac. Ostatnio robilem skany po prawie 1GB kazdy, potem je
otwietralem (swap rulez ;-) i zmniejszalem. I dziala (na razie ;-) ).
Jak mowilem - zalezy od modelu. JAk pamietam Samsungi - padaly w
pracowni co tydzien :-D

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)