Re: Re: Re: co sie dzieje z moim kompem???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:24:36 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.os.win95 w dniu Sat, 05 Aug 2000
19:41:46 GMT niejaki(a) metallica -=kacpe_r_at_poczta.onet.pl=- twierdzi,
że...
> Ja posiadam Shita'98 (te pierwsza edycje) i po reinstalce jest tak samo.
> Kiedys tak nie bylo. Zawiesza sie wtedy gdy sie lacze do internetu.
> Wtedy dysk ciagle cos miele na poczatku. Na pewno nie mam zadnego
> trojana i wira. Wiatraczek dziala dobrze. Zaznaczam, ze tylko tak sie
> zawiesza gdy lacze sie do internetu, wtedy myszka gwaltownie zwalnia sie
> poruszac i komp sie zawiesza. Zwiecha nastepuje najczesciej gdy mam
> odpalona go!zille i pobieram pliki prze nia. Ram-y na pewno mam dobre.

swapping? mi idzie tak dlugo, az porabie sie shitowi z ramem i wrzuci
cos na 65 mb w kosci 64 :-) wtedy to nawet mysza nie rusze :-) To jest
wbudowane winshita i nic na to nie poradzisz...

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)