Odp: Re: co sie dzieje z moim kompem???

Autor: metallica (kacpe_r_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 21:41:46 MET DST

Ja posiadam Shita'98 (te pierwsza edycje) i po reinstalce jest tak samo.
Kiedys tak nie bylo. Zawiesza sie wtedy gdy sie lacze do internetu.
Wtedy dysk ciagle cos miele na poczatku. Na pewno nie mam zadnego
trojana i wira. Wiatraczek dziala dobrze. Zaznaczam, ze tylko tak sie
zawiesza gdy lacze sie do internetu, wtedy myszka gwaltownie zwalnia sie
poruszac i komp sie zawiesza. Zwiecha nastepuje najczesciej gdy mam
odpalona go!zille i pobieram pliki prze nia. Ram-y na pewno mam dobre.

--
metallica
kacpe_r_at_poczta.pnet.pl