Re: FC-PGA ???

Autor: Timo'T (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 17:02:46 MET DST

> Święta prawda, ja się już dawno pogubiłem. Chyba tylko etatowi sprzedawcy
mają pojęcie o wyborze i tym co jest na rynku.

Prawda jest taka ze jak sie posiedzi tydzien na internecie to jest sie
bardziej wyedukowanym od 99% sprzedawcow w Polsce. Ja co prawda siedze w
kompach juz od ponad 12 lat i ciagle staram sie byc na czasie. Niedawno
chodzilem troche po sklepach i o zgrozo poziom wiedzy u sklepikarzy jest
denny. Jako przyklad poge powiedziec ze pewien pan staral sie mi wmowic ze z
moja plyta glowna (abit bx6 2.0) nie ma szans dzialac celeron 2!
Oswiadczylem mu ze dwa tygodnie przed rozmowa z nim mialem taki procesor i
dzialal jak zloto. Na to on stwierdzil ze to jest klamstwo! :))