Re: DIMM 133MHz a stary procesor

Autor: Piotr Oleszkiewicz (ytrewq_at_cyberspace.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 15:23:35 MET DST

Ygreg wrote:

> Chcialbym kupic nowa plyte, pod K6-2 i pamiec DIMM 64MB 133, ale na
> razie zostawic starego procka (P166). I stad moje pytanie - czy wolny
> procesor nie bedzie mial problemow z obsluga szybkiej pamieci?

Pamiec bedzie pracowala z taka predkoscia jaka jej zadasz, PC133
oznacza, ze ta pamiec mozesz taktowac maksymalnie na 133 MHz.. Nie ma
minimalnego taktowania, moze chodzic nawet na 66 MHz.
PS. czy nie lepiej sprawic sobie nowa plyte i Celerona 533A? Platforma
Super7 na dzisiaj to proba reanimacji trupa, na przyklad AGP na tych
plytach to lekkie nieporozumienie (i AGP i cache procesora idzie do
procesora na jednej, stosunkowo waskiej szynie)

Pozdrawiam
Piotr Oleszkiewicz
Inter-Pi