Dziwny problem z glosnikiem modemu

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 14:53:36 MET DST

Witam,

Zauwazylem dziwne zachowanie modemu, ktore mi w niczym nie przeszkadza, ale
bardzo mnie dziwi. Po ostatniej instalacji systemu (Windows 98SE) przez
kilka dni dzwieki modemu podczas nawiazywania polaczenia byly puszczane
przez glosniki podlaczone do karty dziewkowej. Nie stad, ni z owat, dzwieki
te przestaly byc slyszalne w glosnikach, chodziaz nie zmienialem zadnych
ustawien modemu. Przy wczesniejszych instalkach systemu dzwieki modemu byly
puszczane przez glosniki tylko przy pierwszym polaczeniu, a pozniej bylo
cicho. Poza powyzsza sytuacja, karta zachowuje sie zupelnie normalnie
(SBLive).
Czy ktos nie wie moze dlaczego tak sie dzieje?
Pozdrawiam
Leszek