Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Fred1505 (fred1505_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 10:11:57 MET DST

Pawel G napisał(a):
ciach

> No dobrze, LG jest be, bo kopie plytki i co chwila sie psuje. To co w takim
> wypadku mozesz polecic (bo o tym nie wspomniales slowem)?
> Pozdrawiam,

Ja mam Hp 7200 nie jest to rakieta nagrywa x3 odtwarza x6 jest rw ale
mnie wystarcza jest stabilna i ja na razie na 60 cd skopala 2 w czym
wydajnie jej pomogłem do domu dla wlasnych potrzeb wystarcza do masowego
kopiowania nie zaspecjalnie, acha w serwisie nie byla a mam ją już długo

--
   Apik
apik_at_clan.pl