Re: Pyanie o TEACa CD-W54E

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 20:30:18 MET DST

Andre wrote:

> na moje
> plyta
> problemow
>
> Polecam. Nie mam z nia zadnych problemow.
>
> CD-DA to Digital Audio.

A jak te audio ma się do DAO???
(wkurzyłem się ostatnio na Mitsumi - te nagrywarki mają problemy z DAO :-(

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |