Re: Jak naprawic Cdrom?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 20:30:09 MET DST

Barteczek wrote:

> Wpadł mi w rece CDrom Mitsumi x24. Problem w tym ze on nie chce sie krecic.
> Winda go wykrywa, ale gdzy plytke wsadze to tylko tak troche ruszy i dalej
> nie. Czy to spalony silnik (mozna taki gdzies kupic i ile kosztuje) czy
> raczej nie da sie tego naprawic.

Tak kończyły żywot wszystkie (cztery) moje Asus'y 40x: po włożeniu płytu
CDek nie umiał jej rozkręcić - pomagało "ręczne" ruszenie płyty (papierek
pod płytę itp.) - aż pewnego momentu nic nie pomagało - rozkręciłem jedną
sztukę i zauważyłem spalone układy sterujące silnikiem...
Jakby firmy specjalnie to robiły ;-(((

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |