Re: Pyanie o TEACa CD-W54E

Autor: Dari (dari_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Aug 2000 - 20:00:26 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości
> Vitka.
>
> Czy mozecie mi odpowiedziec jak to jest z nagrywaniem plyt AUDIO na tej
> nagrywarce?

Hi
    Z ta nagrywara mam jeden problem. Przy nagrywaniu audio "w locie" na
koncu plytki (po ostatnim utworze) pojawia sie glosny trzask. Zjawisko to
wystepuje srednio raz na dwie nagrane plytki i jest niezalezne od uzywanego
softu. Jest to dosc denerwujace oraz niebezpieczne dla sprzetu audio-przy
glosnym odtwarzaniu moze spalic glosnik wysokotonowy.

--
Pozdrawiam
Darek