Pyanie o TEACa CD-W54E

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 22:10:34 MET DST

Vitka.

Czy mozecie mi odpowiedziec jak to jest z nagrywaniem plyt AUDIO na tej
nagrywarce? Na stronie producenta nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na moje
pytanie. Wiem ze nagrywa CD-DA ale to chyba nie to samo co "normalna" plyta
AUDIO (AUDIO-CD).
Czy mozna na ww nagrywarce nagrywac "normalne" plyty AUDIO tak aby bez problemow
byly odtwarzane przez zwykle odtwarzacze CD?

P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.