Przełączanie grafiki

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Aug 2000 - 06:20:24 MET DST

Mam problem, nie mogę przełączyć ani rozdzielczości ani palety kolorów.
Win 98 wypisuje mi: "Aplikacja ekran w panelu sterowania nie może zmienić
ustawień wyświetlania. Sprawdź sprzęt graficzny w Menadżerze urządzeń".
Już to raz miałem i pomogła ponowna instalacja windy, po czasie nie wiem od
czego znowu nie mogę zmieniać ustawień.
Problem jeszcze w tym, że żadna gra, która wymaga innej rozdzielczości nie
chodzi.
Windows 98SE ; RIVA TNT 16 MB ; monitor LG Studioworks 775N ;DX7pl.

Pozdrowienia Maciek