Re: dysk i LBA

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 22:48:03 MET DST

Witam

long_at_jest.spoko.pl wrote:

> Mam dziwny (?) problem, z ktorym ani ja, ani zaden z moich znajomych sie
> jeszcze nie spotkalismy....byc moze ktorys z grupowiczow widzial juz takie
> cos ...

Niestety. Widzial. Twoje problemy moimi problemami;-)
Mam dokladnie to samo, z tym ze na dysku 9,1GB. Prowizorycznie mozesz, tak
jak ja, utworzyc jako ostatnia partycje, taka o wielkosci 10-15MB.
Oczywiscie nie aktywujesz jej. Wtedy wszystko jest z pozoru O.K. System
tego nie widzi. Zgaduje, ze te bady masz dokladnie pod sam koniuszek
dysku:-) Prawda?

Dostalem wlasnie odpowiedz od IBM-a. Poczekaj pare dni i (jak uda mi sie
uruchomic komputer;-) napisze.
Przy okazji mozesz sledzic moj watek z 29 Jul 2000 22:07:01.

Z Twojego nastepnego listu wnioskuje, ze musisz przeinstalowac na nowo
system. Na czystym dysku. To co sie dzieje, to 'zwykle' chrzanienie sie
Wingrozy.

Pozdrawiam

--
Tylko prawdziwi twardziele nie robia backupu.
    Zbynek,  sp2scf_at_friko4.onet.pl      ewent. sp2scf_at_polbox.com