MBR, FAT, i tablice partycji

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 22:52:26 MET DST

Wszytko juz mi sie pomieszalo, a raczej za duzo literatury czytam (anglojezy
czne FAQ) i teraz mam watpliwosci. Jaka jest organizacja danych na HD ?
Czy w MBR znajduje sie tablica partycji a w niej poszczegone FAT'y, czy tez
MBR jest oddzielnnym tworem a za nim jest umieszczona tablca partycji i FAT
?
Jezeli tak, to co do ciezkiej cholery zawiera MBR... ?!

Prosze o jakiegos konkretnego mail'a na priv'a :)))

Marcin