Odp: overburning, cdaudio

Autor: Janulus (janulus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 20:07:13 MET DST

Użytkownik Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cf6jos4f5rff0r5bftqb088hrmgndjpd3c_at_4ax.com...
> Jak to jest z overburningiem. Myślałem że to nagrywanie więcej niż 650
> MB na płytę. Ale w Nero miałem wyłączony overburning a 702MB weszło na
> płytkę 80 minut. Natomiast nie mogę nagrać więcej niż 650Mb (74m) lub
> 702MB (80m).
> Da się nagrać więcej?
Da sie.
Trzeba wlaczyc overburning - nie mam pod reka Nero ale gdzies w preferences
(pisze z pamieci wiec moze byc troche inaczej)

> Czego używać do nagrywania CD-Audio żeby mieć wygodne kopiowanie całej
> płytki

do kopiowania calej plyty swietny jest CloneCD (jesli z twoja nagrywarka
dziala)
ale Nero tez jest OK

> i nagrywanie z mp3, przy możliwie maksymalnej jakości?

Nero

> Podobno CD-audo najlepiej nagywać tylko z podwójną prędkością. Czy to
> prawda? Dlaczego?
Jesli twoja wieza (odtwarzacz) czyta plytki nagrane z max predkoscia to nie
ma
sensu nagrywac z mniejsza, jakosc muzyki i tak bedzie ta sama.
Jednak mniejsza predkosc nagrywania stwarza wieksze szanse odtworzenia
takiej plytki na innych odtwarzarkach - slyszalem ze niektore czytaja
faktycznie
tylko plytki nagrane z 1x lub 2x

> Nie jestem audiofilem, ale nie chciałbym niepotrzebnie tracić na
> jakości. Jakie programy do nagrywania radzą sobie jednocześnie w miarę
> bezbłędnie z odczytem cd-audio?

Jak wyzej - z tym ze odzczyt cd-audio nie ma tu nic do rzeczy

>Ripowanie płytki do wav i dopiero
> wypalanie nie jest zbyt wygodne.
i jest bezsensowne - dokladna kopie (bez strat w jakosci) daje
tylko kopia calej plyty bez uprzedniego zgrywania do wav

pozdrawiam
Janulus

PS Mysle, ze zdajesz sobie z tego sprawe, ze kopiowanie plyt audio
      nie jest zgodne z prawem.