Re: Kontrola dostepu w prostym LANie ( 2 komp )

Autor: Rafal Siedlak (raf_at_world-comp.com.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 13:29:11 MET DST

"Tomek" <tom5_at_poczta.fm> wrote in message news:39881990_at_news.vogel.pl...
> Podlaczone sa 2 komputery kartami sieciowymi. Teraz wystarczy uruchomic
> windows i kazdy ma dostep do udostepnionych zasobow. W jaki sposob mozna
> lepiej kontrolowac - chodzi mi o to, zebym przynajmniej wiedzial, ze ktos
> drugiego kompa zaczal 'chodzic' po moim dysku lub jeszcze lepiej, zeby
> pojawil sie jakis komunikat pytajacy mnie o zgode (lub inne, bardziej
> zaawansowane rozwiazania)
>
> tm

Najprostrze rozwiazanie to NETWATCH.EXE dolaczony standardowo do Windowsa.
Pozatym udostepniaj tylko to co chcesz- to podstawa

mozesz luknac na:
http://www.leechsoftware.com/dl/NetMonitor_90.zip

http://www.netinfo.co.il/downloads/netinfo.zip

proste a przydatne programiki nie tylko do sieci lokalnej.

Ew. mozesz pobawic sie firewallem np. ConSeal PC FIREWALL
http://www.consealfirewall.com/scripts/cfdownload_go.cfm

---- Raf