Kontrola dostepu w prostym LANie ( 2 komp )

Autor: Tomek (tom5_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:53:17 MET DST

Podlaczone sa 2 komputery kartami sieciowymi. Teraz wystarczy uruchomic
windows i kazdy ma dostep do udostepnionych zasobow. W jaki sposob mozna to
lepiej kontrolowac - chodzi mi o to, zebym przynajmniej wiedzial, ze ktos z
drugiego kompa zaczal 'chodzic' po moim dysku lub jeszcze lepiej, zeby
pojawil sie jakis komunikat pytajacy mnie o zgode (lub inne, bardziej
zaawansowane rozwiazania)

tm