Re: SZLAG MNIE TRAFIA!!! Karta sieciowa na PCI...

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 03:43:09 MET DST

[...]

| Czy ktos zna sposob na wyjscie z tego impasu? Jesli tak, to blagam,
| czlowieku, ocal moje biedne nerwy i powiedz...

[...]

Nie mam doswiadczenia w rozwiazywaniu tego typu problemow ale moze mozna
poradzic sobie z tym wlaczajac funcje "Pobierz tablice IRQ z wywolania PCIBIOS
2.1" (wlasciwosci magistrali PCI < urzadzenia systemowe < system < panel
sterowania).

P.

 Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.