SZLAG MNIE TRAFIA!!! Karta sieciowa na PCI...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 11:38:53 MET DST

Witam!

Czy ktos moglby mi wyjasnic, DLACZEGO Windows zawsze przydziela karcie
sieciowej na PCI (Realtek, ale to samo mialem z AMD PCNET 2) zasoby
inne niz bios? W ramce na starcie wielkimi bukwami stoi: network
controller : irq10, Winda oczywiscie przyznaje irq12 i piszczy "tego
ustawienia zasobow nie mozna zmieniac"... Oczywiscie wszystko niby
cacy, zadnych konfliktow, ale w systemie na pokazanie sie ustawien
karty musze czekac kilkanascie sekund. Sieci oczywiscie nie widac.
Dodam, ze karta sieciowa jest produkcji Acorpa, plyta glowna tak
samo... przyblokowanie irq10 powoduje, ze karta przestawia sie np. na
irq5, a winda dalej uparcie chce 12... Bios jest oczywiscie Awarda,
oczywiscie bez mozliwosci przypisania konkretnego IRQ do konkretnego
PCI (jak mi ktos jeszcze powie, ze Award jest lepszy od AMI, to go
opluje...). Juz stracilem cierpliwosc...

Czy ktos zna sposob na wyjscie z tego impasu? Jesli tak, to blagam,
czlowieku, ocal moje biedne nerwy i powiedz... W zamian za pare dni
przesle zdjecie karty sieciowej "przeksztalconej" przez jakiegos
magika nie mogacego rozpracowac systemu mocowania kart w vobisowskich
obudowach... Tylko wywolam...

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--