Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 22:27:44 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 17:44:45 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Takie zdanie swiadczy raczej o Twojej niewiedzy, a nie problemach z Via;)
Mozliwe ... moze jestem zbyt rozpieszczony intelem ..

>Nie wiem jaka plyte miales, ale z moja (Ax59pro Aopen) dostarczona byla
>instrukcja, gdzie wyraznie bylo okreslone co i jak instalowac (tzn SP nie
>instaluje sie naraz tylko w odp. kolejnosci itp.) I tez instalowalem ponoc
>klopotliwy duet Avertv i SbLive.
Niestety nie mialem instrukcji :(((.
Ale udalo sie odpalic ... tyle ze bylo to bardziej problemowe niz na
BXie, LXie czy TXie ...

>Skoro byli analfabetami to po co im komputery?:)
To juz nie moja broszka ;))

>Mit, mi instalowanie Windy przez to, ze mam Via zajelo ledwie 2 min dluzej i
>obeszlo sie bez dlubania;)))
Mozliwe, nie przecze, ale np zmiana plyty glownej na kompie z
zainstalowana winda jest juz duzo trudniejsza ...

>Mi osobiscie odechcialo sie odpowiadac bo i tak wiem, ze napadnie mnie banda
>idiotow (nie mowie tu o Tobie, ani tym bardziej o Vindexie) w rodzaju
>Lipskiego. A teraz jak spotykam kogos na grupie to kieruje go na amd3dnow na
>news.cavern.com.pl, tam w kulturalnej atmosferze udzielane sa porady:)))
Wiesz ... idiotow trzeba ignorowac ... ja nawet dokladnie nie wiem o
co chodzi z tym Lipskim, bo chyba byl od razu KF i ignore thread ...
A takie odpowiedzi na tego typu zapytania burza mity, i pomagaja przy
okazji innym zwalczyc problemy ze sprzetem ...

>Jestem ciekaw tytulow tych klasykow.
Wiekszosc pod dosa, proste gry, gra w nie moja siostra ...
Moge spytac, ale nie uzyskam pewnie tytulow a odpowiedzi w stylu "gra
o robaczku, to co sie chodzi pingwinkiem, itp" ;)), wiem ze na k6-2
nie chcialy ruszac ;(((((((

>Juz mialem kilka kart i 0 problemow.
Z SB16 tez nie mialem zadnego problemu na AMD (moja ulubiona karta
muzyczna, nie widzialem systemu zeby nie dzialala), ale z OPTI tak ...

>Co wy z tymi niestandardowymi kartami? Jak masz forse na Hoontecha i Miro to
>nie mow ze to standardowe elementy komputera.
OPTI 931 to pewnie tez jest niestandarwowa karta dla elyty ?;))

>Ale za to polecisz wszystkim podkrecanie i to zapewne z czystym
>sumieniem;)))
Celka z 66 na 100 tak, copperka ze 100 na 133 tak, a inne
niestandardowe czest raczej nie z czystym sumieniem, ale na
odpowiedzialnosc usera ... u mnie od 3 lat rozwazny overlocking nie
spowodowal zadnego problemu ....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179