Re: karta graficzna - pilne

Autor: Manus (manus_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 20:59:42 MET DST

Użytkownik "Roman Sąsiada" :
<> Z tego, co wiem to VooDoo3 nie korzysta z teksturowania przez AGP i nie
> powinno byc roznicy pomiedzy wersjami AGP i PCI, a jezeli juz, to
> niezbyt wielka - czy ktos to testowal? Co do zmiany procka/plyty...
> Najlepiej byloby i to, i to. Wybor masz pomiedzy Celkiem i Duronem - do
> Celka najlepiej plyta na BXie (np Abit BF-6, Microstar BXMaster) lub Via
> ApolloPro 133A (koniecznie z A - np Microstar MS 6309). Co do Durona to
> niestety nie jestem zbyt dobrze zorientowany :-( moze ktos inny pomoze.
> A jezeli nie chcesz wymieniac plyty to zobacz, jakie K6 obsluguje
> najwysze i go po prostu kup :-)

    Już kupiłem Voodoo 3 3000 na AGP 16 MB chodzi ok. Ale faktycznie muszę
zmienić płytę, koniecznie w aktualnej najwyższy procek to 400 ( z dopiskiem,
że nie testowany), plus te VIA na którym jak przypuszczam wiesza się DVD.
Problem pozostaje czy zostać przy "wyższych" ADM czy na coś Intela. Ale to w
najbliższej przyszłości. Dzięki za pomoc.

        Pozdrawiam.

            Manus.