Re: karta graficzna - pilne

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 17:22:45 MET DST

Manus wrote:
> Już się orientowałem w cenach - na szczęście Voodoo 3 nie jest
> drogie, ale jakie kupić na AGP czy PCI - w czym będzie różnica ? Za
> pozostałą kasę lepiej zmienić płytę czy procek ?

Z tego, co wiem to VooDoo3 nie korzysta z teksturowania przez AGP i nie
powinno byc roznicy pomiedzy wersjami AGP i PCI, a jezeli juz, to
niezbyt wielka - czy ktos to testowal? Co do zmiany procka/plyty...
Najlepiej byloby i to, i to. Wybor masz pomiedzy Celkiem i Duronem - do
Celka najlepiej plyta na BXie (np Abit BF-6, Microstar BXMaster) lub Via
ApolloPro 133A (koniecznie z A - np Microstar MS 6309). Co do Durona to
niestety nie jestem zbyt dobrze zorientowany :-( moze ktos inny pomoze.
A jezeli nie chcesz wymieniac plyty to zobacz, jakie K6 obsluguje
najwysze i go po prostu kup :-)

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl