Re: SB Live! - dlaczego trzaski?!

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 18:32:50 MET DST

> Creative podaje, ze ten wpis ma likwidowac:
> 1.Problem z trzaskami (sprawdzone na LIVE! 1024, nie wiem jak na innych
kartach) -
> poprawienie wspolpracy LIVE! z procesorem technologii MMX.
> 2.Problem z pieknym niebieskim ekranem (nie sprawdzone)
>
> Problem ten likwiduja stery ze strony CREATIVA:
> www.sblive.com/liveware/drivers.html

    Ciekawe informacje podajesz. Stery te wlasnie wczoraj zczalem sciagac.
Inni twierdza niestety, ze sterowniki do tego nie maja nic. Ale sparawdze to
osobiscie. Mysle, ze chodzi ci o stery LiveWare 3.0? Skad taka informacje o
wpisie do rejestru wziales?

--
Andre  (Andrzej Turek)
andre_at_kr.onet.pl   0 501-417-515