konfiguracja drukarki

Autor: Dizzy (dizzy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 18:32:26 MET DST

Czy ktos w was wie moze, jak skonfigurowac drukarke HP 895 lub podobna?
Chodzi mi o ustawienie polskich ogonkow w trybie tekstowym. Ta drukarka ma
tylko 2 przyciski i probowalem juz je wciskac na wszystkie sposoby zeby
dostac sie do jej konfiguracji, ale jedyne, co mi sie udalo zrobic, to
wydrukowac strone testowa :(. Ta drukarka ma 5 dyskietek instalacyjnych pod
windowsa, ale nie wgrywalem ich. czy jest mozliwe ze zmienia sie jej
konfiguracje programowo, bo jeszcze sie z tym nie spotkalem?
Acha, facet, ktoremu mam to zrobic jest szefem osrodka wypoczynkowego, wiec
jak mi pomozecie, to moze dostane jakis domek za darmo na weekend, wiec bede
wam dzwieczny do konca zycia ;)

Dizzy