Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 10:35:50 MET DST

"Scream [HCP]" wrote:

> instalacją

> nieważne :) Mówisz o tym, że procesor powoduje jakiś problem...

A nie? Skoro zestaw intel+VIA+win95 nie ma przerwy w ładowaniu systemu a
zestaw AMD+VIA+win95 ma to co jest przyczyną tego opóżnienia ;-). A co
do procesora. Mówisz, że AMD nie powoduje żadnych problemów? A dla k6 2
>350? Odkręcić obudowę, przestawić zworki i po zainstalowaniu OS zainstalować patcha i przestawić zworki na powrót to co jest? Przyjemność? ;-)))

> problemy a
> rzeczy)

> nie. Bo wszelkie patche, itp. nie są dla duetu Win + AMD, tylko Win + VIA

Jak wyżej. Przypominam patcha dla procków >350. ponadto to, że nie ma
patcha nie jest równoznaczne z brakiem problemów, bo: albo się nie da
łatwo napisać takowego, nikomu się nie chce/nie opłaca.

> K6/2 350_at_350 (wcześniej @450 bez problemu).

Muszę to zobaczyć bo nie uwierzę. Znasz jeszcze kogoś komu się tak
udało?

> Runtime error to inna bajka. To jest błąd dzielenia przez zero i występuje
> na wszystkich szybszych prockach

Tajk jest. Przeczytaj jeszcze raz: program jest uruchomiony pod kontrolą
innego programu (moslo) przydzielającego co któryś takt właściwemu
programowi (0-100% skok o 1% w wersji której używam). Na intelach to
działało bezbłędnie; program uruchamiało się przez .bat i działał ok.
Niestety na AMD to już nie działa. w/w program daje się jakoś spowolnić
ale nie jest to płynne spowalnianie. Przy wartrości np 23 program działa
zbyt wolno a przy wartości 24 już się sypie z runtime. Czyli suma
sumarum nie działa. Więc w AMD pozostaje wyłączanie cache wymagające
restartu kompa (i tylko 2 stopnie zmiany szybkości). I to nie zawsze
będzie działało gdyż są programy nie budujące pętli ale działające z
pełną szybkością procka. Czyli du... blada.

> '94)

> PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN PLN :PPPPPP

Ofiara monopolistów ;-P

Pozdrawiam

Karol