Re: dysk i LBA

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 12:30:53 MET DST

On Wed, 02 Aug 2000 11:07:41 GMT, <long_at_jest.spoko.pl> wrote:

>Witam
>Mam dziwny (?) problem, z ktorym ani ja, ani zaden z moich znajomych sie
>jeszcze nie spotkalismy....byc moze ktorys z grupowiczow widzial juz takie
>cos ...
>Otoz, mam 2 dyski, pierwszy Caviar 2,1 GB - ATA-33, i drugi IBM 13 GB -
>ATA-66.
[ciach]

Mam dysk IBM 15GB i ci powiem, ze to co masz to chyba normalne, bo ja
np juz widzialem, ze na 2-giej partycji nie ma w ogole plikow, a pod
windowsem bylo wszystko ok. Raz jak upgradowalem bios to przy zapisie
plikow na dysku (kopia starego biosa) pocielo mi calego fata i mnie
mialem wiekszosci plikow z katalogow windows i program files.
Co prawda takich szopek z badami nie mialem, ale partition magic mi
pokazuje, ze cos jest nie tak z sectorami. Ale ten moj dysk ma
znacznie wiecej sektorow niz inne dyski o podobnych pojemnosciach i to
jest zrozumiale, ze niektore programy glupieja. Ja bym sie w kazdym
razie nie przejmowal o ile nie pracujesz pod dosem (ja pod golym dosem
nie pracuje, a musze zupgradowac bios albo cos podobnego pod czystym
dosem, to biore dyskietke a dyski fizycznie odpinam z komputera.

--
Grzegorz Sawicki
gsawicki_at_shell.mt.pl