Re: kontroler ATA66 Abit HotRod 66

Autor: wtze (wuwuce_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 03 Aug 2000 - 10:40:17 MET DST

villageman napisał(a):

> kupiłem, podłączyłem do kompa (płyta główna Abit ZM) i kicha. Działa tylko
> wtedy kiedy podłączę jeden dysk do kontrolera, wtedy wykrywa ten dysk i
> mozna odpalic system. Jesli podłącze drugi dysk pod ten kontroler, obojętnie
> czy jako master pod drugie wejście czy jako slave pod to samo lub osobno, to
> nie chce dzialac. Oba dyski są udma 66 i oba wykrywa ten kontroler, ale pod
> warunkiem ze podłaczony jest tylko jeden dysk i nic poza nim nim nie ma na
> kontrolerze UDMA66 nie ma. Inaczej boot failure i nie pojawia się nawet bios
> [...]

u mnie (asus p2b + 2X barracuda i nagywarka i cdrom podpiete do kontr.
na plycie)
toto chodzi bez najmniejszych problemow.
po pierwsze - ktora wersja bios-u w HR66?
   drugie - ustaw dyski podpiete do HR66 na "cable select"
   trzecie - "first boot device" na SCSI.
zakladam, ze kable wpiales prawidlowo .
ale spotkalem sie z przypadkiem (na mb Lucky Star BX) ze nowy dysk UDMA
66 nie chcial wspolpracowac
ze starszym Caviarem na HR66 ....

waldek