Re: Firma K&K Komputer (Warszawa) - OSTRZEZENIE

Autor: Adam Bogusz (adamb_at_elesdi.com.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 22:01:22 MET DST

Robert Drozd napisał(a) w wiadomości:
<06hgos4evaq1em809uca1pqk19vav6o195_at_4ax.com>...
>Witam. Zastanawiałem się czy w ogóle wysyłać takiego posta, dla
>większości z grupowiczów będzie to offtopic, ale stwierdziłem, że może
>dzięki temu ostrzeżeniu, ktoś z Was uratuje kilkaset złotych, nie
>kupując we wspomnianej firmie.
(...)

Witam.
Jeżeli chodzi o ostrzeżenia, to kupiłem kiedyś w fimie "Artland" (W-wa,
ulica Przeskok - na giełdzie taż maja stoisko) modem z driverami zupełnie
innymi. Oczywiście wymiana driveró na jakiekolwiek inne nie powiodła się, bo
koleś "serwisant" wsadził modem do siebie i stwiedził, że działa, ale
zaproponował wymianę na droższy, który u mnie na pewno pójdzie. Z opinii
znajomego , który tam często kupuje, bo ma blisko z roboty, ta firma też nie
wygląda za poważnie.
Więc pozdrawiam i życzę powodzenia