Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: YaQ0b (yaqob_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 20:45:42 MET DST

Hej

> Nie, wyłącznie to, że niejaki YaQ0b nie obsługuje języka polskiego ;->

;-) Mhm, tez nie lubie stosowania angielskich wstawek, ale jak
idzie o tego typu bzdury, to jak pisze z czyms takim uwazam
to za jeszcze wieksza obelge dla tematu :-)))))))))))))) [bez urazy,
w koncu 0 argumentow, 100% wyzwisk ;-]

> Co prawda wchodze w srodek watku, ale klasa jest tutaj !
> Jaka klasa? Możesz powiedzieć coś o tym bliżej?

Bardzo, bardzo pierwsza klasa.

Nigdy dotad nie spotkalem sie z takim tekstem o AMD
jak poscik "AMD K6-2 vs INTEL 233MMX",
po prostu po miesiacach posuchy dzielna mysl intelowskiego
bezsensu ozywa! I to jest klasa!
Jednoczesnie mam zaszczyt poinformowac ze tekst dolaczony
zostal do mojego prywatnego zbioru pierdol i
wypaczen made by Intel_Boys :> [ to z athlonem i ujemnymi
liczbami jest chronologicznie na 9.miejscu :-]

> Kol. Karol
> dzielnie kontynuuje dzielo protoplastoff-intelarzy
> ^^^^^^^^^^^^^
>Cóż za dziwny _nowotwór_ językowy.

Eh, ehhhhhh, gdzie te czasy.. teraz Intelowcy przyczepiaja
sie do jezyka jak nie maja do czego ;) Alez moja do glebi
spaczona jazn po prostu tworzy je w reakcji na slowo Intel... :)
[poza nowotworami mam w menu takze biegunki, ospy,
schizofrenie i wiele innych ].

> ci ode mnie teraz durony
> sprzedaja :]
>A o co chodziło zaś w tym zdaniu?

Lopatologicznie :
To jest tak prosze pana, ze pan dzisiaj mowi, ze jakis
tam AMD jest do niczego, a za pol roku
sprzedaje go klientom w duzych ilosciach z usmiechem na buzce,
zapytany o tamte bzdury : " Ja tak mowilem ?"
Jaka zadziwiajaca zmiana pogladow ? Przysnil mu sie przezes AMD ? :)
I o to wlasnie chodzilo w tym zdaniu.

> Intel Outside(tm)
Niech sie swieci!

>Tak to jest jak się dyskutuje z nawiedzonymi. 0 argumentów 100% wyzwisk.

Uuu... ciezko teraz powiedziec, ale roznie bylem juz nazywany :) Nawiedzonym pewno
tez ( ciekawe czy ktos byl poklepanym debinie fanatykiem bezsensownej ideii jak mnie
kiedys nazwano :) Argumenty wyczerpali Macius i Scream, ktorzy dzielnie postanowili
zwalczac bezsens i dezinformacje, ale niestety nawiedzeni sa po obu stronach,
czyz nie panie Karolu ? :)
100% wyzwisk - przytocz mi jedno to podywagujemy sobie :)

Pozdro

--
YaQ0b
Intel Outside(tm)