Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 14:06:45 MET DST

Radoslaw Popławski wrote:

> Dnia Mon, 31 Jul 2000 12:25:03 +0200, w artykule
> <398553FF.FC630B9C_at_ichf.edu.pl>, Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl>

> Rozsmieszac moze jedynie Twoja niewiedza. AMD K6-2 i K6-3 tez daja sie
> krecic, ale nie kazdy i z reguly o jeden "schodek", typu 266-->300,
              ^^^^^^^^^ ^^^^^

> 450--500, itd.

To samo mówimy. Teraz wystarczy ustalić % podkręcalnych procesorów
Intela i AMD.

> [...]
>
> Nie, to raczej tacy jak Ty myla sie - celowo czy z braku wiedzy - nie
> interesuje mnie to.

A co Ciebie interesuje? I skąd te założenie? Przytocz jakieś dane z
których wynika co innego. Na razie to widzę jedynie gołe słowa. BTW jaki
masz komputer?

> Co nie zmienia faktu, ze bzdura jest jakoby "66 chodzilo tak samo jak
> 100MHz".

A jednak. Te wyniki uzyskałem nie tylko ja. Jak widać chipset MVP3 jest
wyjątkowo marny i nawet taki stary TX kasuje go w tym względzie.