Re: Zniszczenie dysku c:

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 02 Aug 2000 - 00:12:38 MET DST

On Tue, 01 Aug 2000 21:58:54 GMT, "Krzysztof Sterna"
<krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> wrote:

>"kris777" <kris777_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>Co
>>
>podobno jednym z lepszych programow do odzyskiwania danych jest Tiramisu
>(nowsza wersja ma zmieniona nazwe) - sam jednak (na szczescie) nie mialem
>okazji go stosowac :))
>pozdro,

Nie tak dawno musialem uzywac Tiramisu (i nowszego i starszego).
Zwiazane to bylo z rozsypka FAT-u na 12 GB partycji. Tak czy inaczej
Tiramisu to swiezsze, najpierw maglowalo partycje przez jakies 6,5
godz., zrobilo 20 MB plik drzewa katalogow z plikmi i zabralo sie do
odzyskiwania danych. Ogolnie odzysklal mi wszystkie pliki, tyle ze
czesc - jakies 10 % byla uszkodzona. W manualu pisali zeby sie nie
poddawac i sprobowac jeszcze raz :), braklo mi cierpliwosci. To na
czym mi zalezalo udalo mi sie w wiekszosci odzyskac.

Pozdrawiam

Silver Ghost