Re: Zniszczenie dysku c:

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 23:47:06 MET DST

"kris777" <kris777_at_poczta.onet.pl> stwierdza:

>Prawdopodobnie wirus zniszczył mi dysk C:
>Przepadły mi dosyć istotne dane (w pracy). Informatyk stwierdził, ż przy
>próbie instalacji Win 98 uniemożliwiłam odzyskanie jakichkolwiek danych. Co
>Wy na to

Niestety, moze(ale nie musi) miec racje. Windows przed instalacja wola
scandisca, a ten stara sie naprawic uszkodzone wpisy na dysku przy
okazji utrudniajac jakiekolwiek manewry z odzyskiwaniem danych. Sam
windows moze instalowac sie w miejscach zajmowanych przez zniszczone
dane i wtedy odzyskanie ich staje sie bardzo problematyczne, dlatego
lepiej w takich sytuacjach nic nie robic z dyskiem samemu tylko oddac
sprawe w rece specjalisty(nie koniecznie informatyka).