Re: AMD K6-2 vs INTEL 233MMX

Autor: Scream [HCP] (scream_at_hcp.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 18:40:44 MET DST

> To wyjątkowo podły egzemplarz się Tobie trafił. Albo szlif.

możliwe, gdyż kupowałem go na giełdzie

> Hmmm... U szeregu moich kolegów to działało bez zarzutu.

tak, ale jednak płyta i jej jakość ma decydujący wpływ na wydajność całego
kompa

> Podejrzewam, że tak.

no to sorki. Nie wiedziałem że procesor może powodować problemy z instalacją
karty sieciowej... ROTFL :)))))

> Jakoś wszystkie pentiumy (dwa z procesorem PIII 450) nie mają takich
> problemów.

raczej "tylko" a nie "też". Powiedz mi co ma procesor do karty sieciowej ?

> Ale to fakt, że to też zależy od płyty. W moim przypadku 3com
> nie chce za cholerę współpracować z TX.

sam sobie zaprzeczasz. Najpierw piszesz, że to procesor powoduje problemy a
potem że chipset. Zastanów się ! (wiadomo że procek nie ma tu nic do rzeczy)

> Widać AMD nie miałeś.

mam nawet i teraz..

> Nie są to wprawdzie aż takie kłopoty jak we
> wcześniejszych wersjach AMD ale nie wszystkie stare gierki lubią zamianę
> instrukcji na mikrokod. I nie chodzi tu oczywiście o runtime error.

sugerujesz się wypowiedziami Gliny. Po pierwsze, na AMD chodziły wszystkie
gry, a na Cyrix'ie nie wszystkie :) Pamiętam nawet, że w... hmm... 96 roku
Fifa miała 2 wersje execów. jeden był dla p/amd a drugi był dla cyrixa.

> Niestety z taką ceną spotkałem się na giełdzie. Czasami nawet więcej.

wolne żarty...

> Możesz mi natomiast wyjaśnić co oznacza
> skrót PLN?

oznacza PoLskie Nowe (złote). Został wprowadzony przy denominacji (w '94)

--
Pozdrawiam,
-=+>> Kamil -= Scream =- Rydzyński