Odp: TNT2 M64 vs. PRO??

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 18:00:45 MET DST

Użytkownik Macius <mcomsoft_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:noVg5.64124$pD2.1356356_at_news.tpnet.pl...
> Hej
> Bede zlosliwy: porownujesz Kaszlaka z Oplem Astra

Sorry ze sie wtrace, ale mam wrazenie, ze wlasnie masz Astre. Zgadlem ? :)

> Mniej wiecej tak to widze - M64 to najgorsze g**** jakie wypuscila
NVidia -
> ustawienie 32 bpp powoduje tak potezne spowolnienie, ze smialo mozna
> powiedziec, ze ta karta go nie obsluguje...

Ja tez o tym slyszalem, ale wieksze problemy to ma raczej Vanta. Przy
niskich rozdzielczosciach (800x600) nie powinno chyba byc az tak zle.

> Natomiast TNT2 Pro to w zasadzie TNT2 Ultra, tylko ciut nizej taktowana
> (ktos pamieta?)
> I jak kazda prawdziwa TNT ma 128 bitowa magistrale pamieci, nie 64 jak w
> M64...
> Nie zastanawiaj sie!
> BIERZ!

Ok, wszystko to prawda, tylko popatrz, ze Maciek ma tylko 64MB Ramu i ta
Riva Pro moze wcale sie tak dobrze nie rozkrecic jak Ty to przewidujesz.
Chyba, ze dla kolegi Turkowskiego wydanie 170PLN to nie taka duza strata lub
planuje dolozyc pamiatkow troszke to niech w to idzie.

Pozdrawiam

--
----------Artur Mariansky----------
"When i was born, i was so suprised,