Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 15:34:21 MET DST

On Tue, 1 Aug 2000 14:15:45 +0200, in pl.comp.pecet you wrote:

>Chociazby AMD750.
Bede musial przetestowac, ale poczekam az ktos kupi ze znajomych ;))

>Plyt z tym chipsetem jeszcze nie ma.
No to o czym rozmawiamy ? SF ?

>W granicach 600-700zl...
ASUS ? Wlasnie ogladam cennik tanich czesci kompowych i jest za 810 zl

>Oj.... troche niska ta cena jak za CUBX'a albo BE6-II
BF6 ... 450-490 zl, BE6-2 mozna miec za 550, CUBXa nie polecam bo jest
socketowy ... p3b-f za 500-600 spokojnie, ale BF6 do celka jest
najlepszy, zreszta do p3 tez ...

>Nie, w ogóle nie polecam noname.
Czyli pewnie ASUS ? Drogi !!!!

>Nie. Wole plyte glówna pozwalajaca na manipulacje mnoznikiem.
>(co prawda sprawa z takimi plytami nie jest do konca jeszcze
>jasna, ale niedlugo powinno sie to wyklarowac)
No takie plyty to strasznie drogie, powiedz mi gdzie taka kupic ?

>W takim razie wychodzily mi jakies dziwne wyniki ;-)
Podaj wyniki w takim razie ... no i pomoz ludziom co maja K7 i
uczestnicza w SETI zoptymalizowac ich sprzety ...

>Wiedza wiedza, ale obawiam sie ze "non-intel" nie oznacza "optimized for amd"
>(a w druga strone - no cóz... marka kompilatora mówi sama za siebie)
hie hie hie ... co zoptymalizowali ? Skoro to goly kod x86 ?

>Cos ty sie uparl tak na ten podsystem pamieci?
Bo korzystam namietnie ...

>Byc moze BX wypada ciut lepiej od innych chipsetów na tym polu - ale
>co z tego, skoro zaden Celeron/P3 nie jest w stanie dorównac
>najnowszym procesorom AMD w najczestszych zastosowaniach,
>w których mocno wykorzystywany jest koprocesor?
Quake ? Quake 3 ? Czy moze ktoras z gier na tym engine ?
Znajomy tworzy w 3dmaxie i wybral p3, nie wiem dlaczego ?

>Dlaczego wiec tak cienko w Intele wypadaja w porównaniu do
>AMD'ków przy aplikacjach mocno wykorzystujacych koprocesor -
>- mówie np. o renderingu 3D... Róznica w predkosci jest kolosalna!
Podaj nazwy aplikacji ... a najlepiej wyniki i te kolosalne roznice.
Rozumiem ze uzywasz na codzien 3dstudio za pare tys $ ?
Ktos pytal tu chyba o komp do domu ...
A do profesionalnego 3D nie uzywa sie platformy x86 ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179