Re: AMD czy nie

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 09:50:57 MET DST

> Nie ..

Tak wiec sie mylisz.

> To juz nie moja wina, ale BX jest dla mnie w tej chwili najlepszy ...
> czekam na chipsety z obsluga DDR ... mozliwe ze VIA zrobi cos dobrego
> ?

AMD760 :-P

> Pracowalem ... chwile ;))
> Nie zaskoczyl mnie niczym w porownaniu do mojego p3 ... a drozszy byl
> sporo ... (zestaw proc/plyta).

Chwila to troche malo... co do ceny m=F3glbym spekulowac
(no chyba ze byl kupiony od razu po wejsciu na rynek)

> Wiem ze no comments ... bo kreci sie trudno, chyba ze ktos lubi
> majsterkowanie z pomoca imadla i pilnika ...

nie wiem co ty chcialbys tym imadlem i pilnikiem robic...

> np. Seti_at_home ...

I co? Uwazasz ze Athlon gorzej sobie w tym radzi od takiego P3?
(pomijajac fakt, ze w kodzie programu widac jak na dloni jakiego
kompilatora uzyto - kompilatora Intela! ROTFL!)

> To sprawdz SETI, mnie to bawi a intel jest tu lepszy ... i nie tylko
> to ... szmatlab i mathcad tez czesto dzialaja szybciej na intelu ...
> ale moze to wina braku optymalizacji pod 3dnow, itp z tym ze to nie
> moja wina ...

Daj spok=F3j z tym SETI...
Myslalem ze rozmawiamy o czyms powaznym...
Co do Matlab'a i Mathcad'a - nie sprawdzalem...

> AFAIK podpisali jakas durna umowe, ale dzieki temu VIA i AMD moga
> zyskac wielu nowych klientow ... m.in. mnie :))

--=20
- - Tomasz Sopylo - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 airwolf_at_astercity.net airwolf_at_skrzydla.com
http://www.skrzydla.com http://latajace.skrzydla.com
- - UIN#: 2303703 - - - - - - - IRC: #lotnictwo - - -