Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 00:03:33 MET DST

On Mon, 31 Jul 2000 10:38:56 +0200, "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net>
wrote:

>Producenci chipsetów pod niego, a nie AMD.
AMD tez ... niestety ... system cache nie byl najlepszy w k6-2, w k6-3
bylo juz lepiej ...

>;-D Smiem twierdzic ze sie mylisz... (no chyba ze mówisz jedynie
>o chipsetach pod intela)
Nie ..

>Tym bardziej smieszy mnie to, ze firma która raz potrafila zrobic
>dobry chipset - nie potrafi zrobic tego po raz drugi...
To juz nie moja wina, ale BX jest dla mnie w tej chwili najlepszy ...
czekam na chipsety z obsluga DDR ... mozliwe ze VIA zrobi cos dobrego
?

>Skoro masz taka opinie, to widac nigdy nie pracowales
>na komputerze z procesorem Athlon inside...
Pracowalem ... chwile ;))
Nie zaskoczyl mnie niczym w porownaniu do mojego p3 ... a drozszy byl
sporo ... (zestaw proc/plyta).

>"lekko drozszy"?! Raczysz zartowac...
Pierwsze ceny Duronow byly dosc smieszne, teraz jest juz niezle,
celeron wymieka, ale plyty pod Durona jakies takie drogawe, o 30%
drozsze niz dobre na BXie pod celka czy p3 ...

>Z reszta Duron to odpowiedz na Celerona a nie PIII
>a co do podkrecania... ehh... no comments.
Wiem ze no comments ... bo kreci sie trudno, chyba ze ktos lubi
majsterkowanie z pomoca imadla i pilnika ...

>Taaaa??? A do czego uzywasz jesli mozna zapytac?
np. Seti_at_home ...

>Bo jakos nie moge sobie wyobrazic zastosowania w którym Athlon
>spisywal by sie gorzej od PIII o takim samym taktowaniu
>(a w druga strone - jak najbardziej)
To sprawdz SETI, mnie to bawi a intel jest tu lepszy ... i nie tylko
to ... szmatlab i mathcad tez czesto dzialaja szybciej na intelu ...
ale moze to wina braku optymalizacji pod 3dnow, itp z tym ze to nie
moja wina ...

>Póki co intel wykazuje sie i(ntel)-gnorancja i nic nie wskazuje na to, zeby mialo
>sie to zmienic w najblizszym czasie...
AFAIK podpisali jakas durna umowe, ale dzieki temu VIA i AMD moga
zyskac wielu nowych klientow ... m.in. mnie :))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179