Re: Partiton Magic 5.0

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 09:15:15 MET DST

>Czesc!
>Mam pytanie dotyczace bezpieczenstwa uzywania
>Partiton Magic 5.0. Chodzi mi oto czy zdarza
>utrata danych na dysku po zmianie rozmiaru
>partycji. Zakladam, ze nie wystapia naturalne
>przeciwnosci losu (zanik napiecia itp.)
>Nie mam mozliwosci backupu wszystkich danych,
>wiec wolalbym ich nie stracic.
>Czekam na porady od uzytkownikow.
>Pozdrawiam
>Muad'Dib

Na kilkadziesiąt razy używania Partition Magica 2 razy zdarzył mi się
wypadek. Pierwszy raz przy próbie łączenia partycji zrestartował mi
się komputer i po ponownym uruchomieniu brak jakichkolwiek danych. W
tym przypadku wina leżała chyba po stronie komputera.
Drugi raz zmieniałem rozmiary partycji na dysku 15GB. Pierwszą
zmniejszałem do ok. 3,5GB a drugą zwiększałem do reszty dysku. Program
skończył operacje wyświetlił komunikat że wszystko OK a po restarcie
na pierwszej partycji zostały tylko jakieś śmiecie (błędne wpisy o
plikach i katalogach, dziwne nazwy i rozmiary itp.). Żadnych
konkretnych danych.
W obu przypadkach dane odzyskiwałem za pomocą Tiramisu nie kompletne
ale to co było najwazniejsze dla mnie to odzyskałem. Oczywiście system
należało zainstalowac ponownie.