Odp: CDRW do Notebooka?

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 08:47:15 MET DST

Lecz ja wybrałbym właśnie HP 8210e USB ponieważ można ją podłączyć do
każdego komputera posiadającego porty USB. Kwestia prędkości, dla mnie
bynajmniej, jest drugorzędna, niestabilości natomiast nie stwierdziliśmy.

Decydując sie na 8210e warto wiedzieć że aby poprawnie działała z komputerem
musi być w nim Win95/98 gdyż zarówno Win3.11 jak i NT nie obsługuką USB a w
W2000 nie dziala oprogramowanie do niej dołączone (dedykowane dla w95/98).

Pozdrawiam

Użytkownik Andrzej Morawski <andrzejm_at_hogart.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ealh5.267$ct3.6870_at_news.tpnet.pl...