UWAGA - NIEUCZCIWA FIRMA !

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 23:46:37 MET DST

Chcialbym przestrzec wszystkich przed firma VM Servis mieszczaca sie w
Lodzi na ulicy Wolczanskiej.Ale cala historia po kolei.

Psul mi sie monitor, objawialo sie to tym , ze nie chcial poprawnie pracowac
w 640x480 - obraz pojawial sie na chwile i ginal. Jak cos robilem w Dosie i
w Winie ustawionym na 800x600 i wyzej, to mi to nie przeszkadzalo. Poza tym
problem mial charakter przejsciowy - wystarczylo wlaczyc monitor ponownie,
albo wlaczyc trzymajac przycisk OSD aby zalapal. Bylo jednak coraz gorzej,
nie pomagaly wariacje z wlaczaniem, trzymaniem itp.No i wlasnie wtedy
wysypal sie Windows - A wiadomo w jakim trybie pracuje instalator
windy.Zanioslem monitor do serwisu - bylo to 28 marca 2000r. Wzieli,
napisali rozpoznanie - "nie pracuje poprawnie w niektorych
rozdzielczosciach", ustalil termin naprawy na tydzien, obiecali zadzwonic,
ustalilem kwote naprawy na 100 zl netto. Po dwoch tygodniach sam zadzwonilem
- Eee, nie wiemy kiedy, bedzie drozej - 180 zl. Zgodzilem sie. Mieli
zadzwonic, nie zadzwonili (mam sekretarke). Zadzwonilem - nie wiemy co sie w
nim stalo. mamy drugi taki sam, zamieniamy czesci i patrzymy. Pod koniec
lipca zabralem monitor z serwisu, podlaczam w domu, a tu NIESPODZIANKA -
martwy. Nic nie dziala, w zadnej rozdzielczosci, nawet nie swieci diodka z
przodu. Zabieram sie z powrotem do serwisu, tym razem z ojcem i wyjasniam ,
ze jak odalem to dzial - Pan klamie, ten monitor nie dzial. Kwestie zapisu
na kwicie pomineli. Zostalismy wyzwani od klamcow, chamow, padaly nawet
takie stwierdzenia - Niech juz pan stad idzie (najlagodniejsze).Ojciec
poprosil o rozmowe z szefem - nie ma. Umowil sie na nastepny dzien, monitor
zostal w serwisie, tym razem z adnotacja nie dziala. Kolejnego dnia ojciec
rozmawial z szefem - przeprosil za zachowanie serwisantow, jednak dalej stal
na stanowisku, ze monitor nie dzialal od podczatku.Probowal sam naprawic
monitor, ale tez to nic nie dalo - zapytany o diode odparl, iz ulamala sie
!.

Tak wiec po czterech! miesiacach jestem z niesprawnym kompletnie monitorem,
oflugany i wyzwany od klamcow przez serwisantow. Jak im sie dioda ulamala,
to kto wie, co im sie popsulo.LUDZIE! Jezeli cenicie swoj czas, pieniadze i
zdrowie, to omijajcie ten serwis z daleka

..
Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310