Re: CO WYBRAĆ ?

Autor: Janusz (hudson_at_cad.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 23:34:41 MET DST

> Dopoki nie padnie ;-))

mam LG32x od momentu jego wprowadzenia na rynek i padly
mi juz 2 nagrywarki, w pracy poszla Toshiba a u brata Samsung
dziwne....moze mam jakis ewenement ? :)
nie wiem - sprzeczanie sie na temat ktory CDrom jest lepszy a
ktory gorszy jest wzgledne - w koncu wychodzi na to ze i tak
kazdy ma swoje zdanie na podstawie swoich doswiadczen.
Ja ze swojego jestem zadowolony i nie wymienilbym go na inny
wiec....bede go mial poki ..padnie jak to kolega okreslil :)
A mysle ze to jeszcze nie tak szybko.
Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec tak:
*Toshiby sie wykladaja na porysowanych lub niepewnych plytach,
*LGx40 cieniutko ripuije plyty muzyczne CDA i czasem sie
rozpedza i staje - wiec ponowne "pociagniecie" pliku wiaze sie
z rozpedzaniem cdka na nowo
*w zyciu nie kupie nagrywarki Philipsa..... :)
(btw. mam monitor Phlipsa 109MP i jestem z niego b.zadowolony
niemniej - nie wiem, moze ktos widzial, jesli tak stawiam mu piwo
ale - nie widzialem jeszcze philipsa ktory nie ma "astygmatyzmu"
- tak ja to nazywam, a objawia sie to prosta wada: kata prostego
na tym monitorze sie nie uswiadczy jesli proste nie sa ortogonale
w pionie i poziomie. Obrocony kwadrat zawsze jest rombem :) )

no a LG32x...hmm...mam z nim jeden problem...nie odpala z niego
pewien program...nie powiem ze nie pirat :)...tak wiec kto czesto
uzywa takiego softu....to moze nie polecam :)

pozdrawiam,
Janusz

PS. A tak BTW.....kazdy kiedys padnie :))))