Re: Kto ma karte TVCapture

Autor: Adamus (adamus_at_medianet.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 06:51:37 MET DST

Rafal napisał(a) w wiadomości: <8m23jj$ag1$1_at_sunflower.man.poznan.pl>...

>Użytkownik "Adamus" <adamus_at_medianet.pl> napisał w wiadomości
>
>Ja mam. Tandetnie zrobiona, po kupieniu od razu
>musialem wymienic na nowa, gnazdko od anteny sie rusza,

No wlasnie - juz wylecialo, gdy wyciagnalem kabel antenowy, ale ja nie o
tym. :)
Problem w tym, ze nie moge robic zrzutow w postaci *.avi.
Owszem - robi capture pojedynczych klatek, ale nie sekwencji.
Gdy uruchamiam pojawia sie komunikat "Can not open compression driver" :((
I nie bardzo wiem, co z tym fantem zrobic.
Aha i jeszcze telegazeta - gdy wlaczam ja na pilocie (tym na ekranie) to
mowi, ze nie ma appletu i zebym go zainstalowal, a przeciez jest
zainstalowany. Musze go osobno odpalic i dopiero wtedy dziala.
Poza tym jest wszystko ok.

Pozdrawiam,
Adam Bożewicz