Re: Kto ma karte TVCapture

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 14:21:19 MET DST

Użytkownik Adamus <adamus_at_medianet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m0r1d$7gh$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Szukam kogos, kto ma doswiadczenia z karta TVCapture (Avermedia).

Mom toto. Dziala bardzo ladnie. Zadnych probemow z instalacja. Pilot bardzo
dobry.
Jakbys zadal konkretniesze pytanie to wiecej bym odpowiedzial. BTW -
TVCapture to karta na booktree 848. i o takiej pisze. Jezeli chodzi Ci o
nowy chip booktree 878 to karta ma oznaczenie TVCapture98. Ja mam ta
starsza. Pewnie lepiej kupic ta nowsza ale na stara nie narzekam. Jedyna
wada jaka do teraz zaobserwowalem to to ze w casie pracy jest ona dosc
ciepla co moze byc pewnie spora wada w przypadku jakis wysrubowanych
overclockingow.
Piotr