Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 30 Jul 2000 - 10:31:08 MET DST

On Fri, 28 Jul 2000 17:25:52 +0200, "Silver"
<silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>No wlasnie jak na PCIowa arte przystalo z dosem jest gorzej.
>Bedzie ci dzialac pod czystym dosem jesli twoj chipset z plyty glownej
>obsloguje cos co sie zwie DDMA (BX to chyba ma), a jesli nie to musisz miec
>na plycie zlacze o nazwie SB-link i wtedy laczysz je z karta.
>Np u mnie na Lucky Starze na VP3 moge zapomniec o dziweku pod dosem :((((

Mam płytę na BXie oraz mam też złącze SB-link. Czyli niby dobrze, ale
wersje Pro i Deluxe tej karty chyba nie mają tego złącza...
BTW: Widział ktoś z was w Polsce tę kartę Deluxe? Bo jak się pytam o
nią w sklepach, to wszyscy robią takie oczy.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl